Thursday, September 15, 2011

Aduhai jiwa... sabar la dikau..

Racauan untuk hari ini..
Tak tahu la perangai manusia nih ye.. ada yang punyai hati yg terlalu baik, ada yang suka memendam dalam diam, ada yang jadi batu api, ada yang suka menabur fitnah, ada gak yang sentiasa tak puas hati dgn apa yg seseorg punya.. isk, kalau nak disenaraikan kat sini, tahun depan pun tak habis nih..
Cuma apa yang nak aku katakan kat sini ialah BERTAUBAT LAH!! kembalilah ke jalan ALLAH SWT.. jgn la suka sgt nak melaga2kan orang. Suke la tgk org bergaduh ek?
Ko jgn ingat aku buat selamba ni, buat kepala rock memanjang tak tahu apa yang ko dah buat weh.. I know what u did last summer... eh.. silap... I KNOW WHAT U DID TO ME TAUU!!!!..
Tunggu je la.. aku nak kumpul byk2, pastu aku bayo cash kat muka hang!! Masa tu la hang tau langit tu tinggi ka rendah, black or blue, panas ka ujan...geram deh...
Buat masa ni aku dah tak caye sape2 lagi dah... kawan leh jadik lawan..

Tu je...... 8 last but not least..4 get me not...ewah....

No comments: