Wednesday, September 14, 2011

Kenapa hatimu tidak seputih wajahmu!!!

Ingatkan bila dah semakin tua, perangai akan berubah tapi rupa2nya makin teruk. Kenapa sentiasa mencari kesalahanku untuk dijaja sekeliling kawasan DUN N16? Aku tak mintak duit! Aku tak mintak nasi pun dari dia tapi ntah la.. dari dulu sampai skrg adeeeeeeeeeeeeeeee je cerita ttg aku yang ditokok tambah nya untuk dijaja. Tergugat kah dia? Takkan lah..... dia ada gaya.. ada rupa... ada duit..harta.. tapi kenapa aku jugak di"M" oleh si beliau ini. Bangang jugak si beliau itu.
Ingat2lah wahai prm.. kalo aku tak maafkan ngko, tanggung la dosa sampai akhirat lak.. ko makan la bangkai banyak2 ye...
Sakit toi hati ku ini..tapi aku diam jee... kalo aku tak kenangkan ko tu manusia.. nak jugak aku siat2 engko cam ikan tau tak..pastu bagi kat kucing yg lalu lalang kat blkg rumah aku! STONGKOL SUNGGUH!
PERH... dari aku sakit jiwa pk pasal ko beh baik aku layan kucing je.. release gak tensen!
CHOWWW.....!!~~~~

No comments: